Tuesday, June 12, 2012

e-day review...

al kisahnyee...




erm ok...ape nak cite ye..em..e-day ni dh lama saje nak review je k..erm sume last minit punye keje..so faham-faham jela..atas ialah pic sebelum kenduri...
bawah ni plak pic time kenduri..kenduri kecik2 je taw..huhu
erm pelamin bagai pon takde..malu la konon nak duk atas pelamin  huhuhu...






erm nak di jadikan cerita, pagi-pagi lagi mak dah bising suh bangun awal..mak saya memang cemas cikit..bukan cikit la banyak la...huhuhu..yela first time dalam family saya wat kenduri pertunang, melibatkan org jauh plak tu...takut la tak cukup ape-ape ke..huhu ok untuk maklumat semua pihak (cewah mcm ramai yg bace je blog ni perasantan la plak)ok serius...MUA sendiri ye...takde mak andam tok andam bagai..huhu erm mana taknye..seminggu lepas praktikal je terus majlis..huhu semangat kau nak jadi tunang org..hihi erm ok masak pon sendiri..ada la rewang cikit2 kat kampung kan...erm pic rewang ntah ke mana..so tak dapat la nak tunjuk...huhu
erm sebenarnye..saya siap lebih kurang jam 11 lebih la..tak ingat dah..en tunang ngan family sampai jam 2 lebih macam tu ~jauh kan, cian dorang..so faham2 la macam mana cair nye makeup saya ye..so pic pon 1 je..hihihi 




erm ok selepas family blah en tunang selamat tiba rumah saya dan semasa acara pantun memantun..eh mana ada pantun-pantun..hihi nanti masing-masing tak paham plak yela sebelah org perak sebelah org kelantan, susah plak nak balas2 pantun nye..huhu en tunang pon dah bg taw ciap2 ayah die tak pandai pantun2..hihi erm so takde la..huhu erm lepas je bincang-bincang..upacara nak sarung cincin plak..erm family en tunang suh saya keluar..tapi tapi.........huhu saspender la plak...hihi saya malu..huhu slalu tak malu..huhu eh malu..hihi erm saya pon slow2 ckp kat makjang ngan mak yang masuk bilik dan panggil saya untuk keluar.."malu ma..suh la mak die masuk ma.."huhu makjang pon cakap "die malu la..mai masuk bilik sarung cincin dalam bilik"...huhu mak die pon masuk bilik saya dan upacara sarung menyarung cincin pon berlaku..hihi..so saya pon sah menjadi tunangan orang...masa tu la first time mak en tunang jumpa saya ye...sebelum ni tengok gambor je taw..huhu cian mak..eh bakal mak..hihi

erm lepas tu ape lagi bergambor2 la ngan bakal mak saya tu..hihi

kiri skali adik (dah berpunye ye..lepas ni majlis die plak) lepas tu mama bucuk saya..ngan ma saya..hihi :P


 ~cite mcm ape je..main cite je..hihi janji phm sudah..huhu