Thursday, July 12, 2012

Kasut Kahwin Saya...

ok untuk post kali ni adalah mengenai kasut kahwin..
tengok tajuk la kan..
antara kasut-kasut IMPIAN saya ialah..nama pon impian kan..tak taw dapat ke tak lagi kan..hihi ok jom terjah...







ni kalau taksalah saya neelofa buat kaat sape tak ingat..hihi nasib la kau..huhu tapi memang sangat-sangat cantik..dah sangat nak tulis double plak..memang cantik betul la kan..huhu






yang ni plak cantik dekat bunga rose die kan..tapi kena ingat tema saya color ape..so tak sesuai..hihi








yang ni plak...memang cantik..tapi tak taw kat mana..google je kua..hahaha cantik kat bead die tu kan..teliti betul..

ha! saya dah beli kasut sebenarnya..hihi erm jom tengok..tapi nasib la blur jee..hihi nanti lepas kahwin bru review balik ye..tak suprise la camni kan klu tunjuk...hihi :P



*



*



*



*



*




*









ok dah tunjuk ...sekian time kasih..hihi :P

No comments:

Post a Comment