Sunday, July 15, 2012

Wedding dresses

hi semua...erm nak update pasal dress untuk sanding la plak..erm masuk awal tahun 2012 sebenarnya saya dah plan nak pakai baju kebaya labuh untuk sanding nanti..tapi bile tengok kebaya pendek..cantik plak..tapi bile nampak dress..perggg berubah plak plan..huhu jom tengok dress yang saya suka..huhu









cantik kan..geram betul la..semua cantik-cantik..




 dress rilla ni pon cantik..suka sangat..




irine nadia

ni blogger popular..dress die juga cantik..lain dari biasa kan

so kesimpulannya..saya ambik...dress dari butik zan di teluk intan, perak..sekian terima kasih..huhu

blur cikit..huhu tak kan nak tunjuk yang real kan..huhu time ni inner pon tak pakai..seksa(seksi) kot..hihi so tunjuk bawah je..huhu
inner kena cari sendiri..sbb tak di sediakan..bulan brape ntah saya dah test..huhu xcited sangat kan..sebelum test..just tengok-tengok..sampai brape kali pegi butik tu..hihi erm last2 bayar then test..siap adik yang jaga tu suh diet..sebab muat2 je..ade ke patut..gemok ke saya (T.T)..huh tapi jangan ter kejut kalau tengok baju pengantin yang siap semua kecik2 kau (T.T) ..tak pe la..dress dah settel kan..en tunang tak test lagi tapi saya dah setuju..hahaha asal dress sendiri dah ok..en tunang kena ok jgak la kan..huhuhu :P

2 comments:

  1. inner murah je kan dear. waaa mesti cantik nanti. salam kenal :) exchange link nak tak?

    nora aira
    http://norapurplebridez.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. a'ah murah je...boleh2..tme kasih sudi jnguk blog usang saya :)

      Delete