Saturday, July 21, 2012

Solemnization Theme


hi....salam ramadhan....nak taw tak tema color untuk baju nikah saya...ni la color nye..hihi :)


salmon+peach+black+krim ~ credit to google..plus buat sendiri...huhu



saya suka sangat baju kurung moden..so untuk baju nikah saya nak buat simple tapi cantik..saya pilih baju kurung moden + lace..antara baju kurung moden yang saya suka....




paling suka..kalau boleh nak wat sebijik macam ni..dari hatta dolmat




ni baju sape eh...saya tak ingat la ambik dari mana..maaf eh..tapi baju die simple dan cantik kan..


 ni dari rizalman..memang elegan


ni lagi satu dari hatta dolmat..keluaran raya tahun ni rasa nye..cantik sangat2 kan


sebelum ni memang plan nak buat lace je baju dan kain..tapi kira bajet dan susah nak cari lace yang cantik macam ni..pendamkan je la..lain kali la buat baju raya ke kan..huhu (T.T)


ni tak payah lace pon..ni kain jenis chiffon..cantik jugak kan..




ni saya jumpe di kedai online 


cantik-cantik kan semua baju di atas ni..baju nikah saya lebih kurang nak buat macam ni la..erm guna kain plain dengan lace kan..ok la gud nite.. :)

No comments:

Post a Comment