Thursday, October 11, 2012

Kad dah sampai





kad dah sampai..cbuk pulak masukkan kad dalam sampul...1000pcs..nasib ade adik2 yang sedia membantu..huhu kad ni design sendiri (buruk kan) dengan hasil titik peluh bersengkang mata urat..hahaha ~huh member pon ada tolong gak..hihii erm sebab design sendiri adalah dapat harga yang murah melalui pakage I design U print dekat KADBORONG sangat berbaloi-baloi dan murah sekeping 0.15sen je u all..ape lagi serbu la..hihi 2minggu dah siap..

kalau macam saya design sendiri kena terus ke HQ di melaka..tapi sape-sape yang nak design yang dah ada boleh jugak pergi cawangan yang berdekatan eh..paling rendah harga ialah 0.19sen untuk kad
ukuran 4x6 inchi..saya punya saiz tu jugak la..sampul untuk kad free ye..erm jenis kad kertas keras, licin..untuk color saya puas hati..risau gak takot-takot color tak sama macam kite design..cuma side tepi ada terpotong cikit..tapi takpe la..puas hati dengan ape yang ade..huhu :)


 ~ dah bagi pon kad kat kawan2..sape nak pm alamat di email saya ye..noor_een86@yahoo.com ~anda semua di jemput hadir :)


~nanti saya review pasal design kad saya eh..tunggu...huhu

8 comments:

  1. same date kan kite... sob2 (T_T)
    xdpt nak pg..

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeke.. :( sedey nyee..takpe la..nanti masing2 kena update la ape lg kan kan...

      Delete
  2. majlis kite lak, 2 mgu slps kamoo dear..
    sama2 review jek la kan..
    kad kamo dh dpt.
    kad kite tgu mgu ni bru siap..

    ReplyDelete
  3. semoga semua bjalan lancar.. :)

    ReplyDelete