Wednesday, November 28, 2012

Banyak nye kain pasang ngan kain batik free

morning semua....

setelah beberapa hari duduk kelantan rumah mak mertua..pergi jalan sana sini..bukan saja-saja jalan..siap orang datang rumah jemput pengantin baru datang rumah..kena la datang kan...dah datang kena siap2 perut kosong..sebab ape..dorang sume memang jamu makanan berat seperti mee udang, kueh tiaw goreng, mee goreng dan macam2 jenis kueh...dah tambah kena tambah lagi..kenyang sangat kot..kalau tak siang malam pon jadi taw...erm setiap kali pergi rumah jiran/saudara mesti dapat duit atau kain batik/kain ela...huh malu (tapi mahu) semalam lagi melampau kau...pegi satu rumah je..semua family dorang dekat-dekat situ je..semua ada...saya yang jadi malu..huhu yang paling mengembirakan hati berbunga-bunga hihihi dapat macam-macam bagi kat perempuan je pulak tu..hihi kain tuala pon dapat..cantik sangat..pegi satu rumah dapat 4hadiah +  duit...sangat berbaloi-baloi...best sangat..terubat rindu kat mama kat umah..huhu kadang sedih gak..yela..lepas belajar lama gak duk ngan mama wat macam-macam sama2..tibe-tibe jauh pulak..takpela...nak buat macam mana kan..status pon dah tukar..huhu kena la bersama suami je..bantu suami...rase seronok sangat bila dah kahwin..ingat perempuan yang susah kena layan suami..tapi tak alhamdullilah suami saya rajin sama-sama membantu..~ok tak payah cite dah...nanti saya nak review pasal kad kahwin saya yang saya design sendiri dan ade material free untuk bakal B2B yang nak buat kad sendiri, just print je..lagi murah taw...(brape kali nak review..tak review2 jugak..huhuhu) tunggu yee...

No comments:

Post a Comment