Sunday, December 9, 2012

Review banting

hi...salam semua...habis sudah tugasan saya menjadi suri rumah sepenuh masa..sebelum menjadi suri rumah separuh masa..hahaa..erm ok nak review banting...banting untuk majlis saya, mula-mula..saya nak design sendiri..then rasa macam tak cukup masa nak terima je sape pon design..tapi..ha..ade tapi nye...lepas ayah saya tunjuk contoh banting yang nak di print.."maaaak...buruk giler" - dalam hati la...kat lua..tak cantik la yah...dengan berbekalkan 2 hari dan bahan material yang ada...design jugak sendiri..tapi simple je...huhu erm ambik pic pre-wedding (tangkap sendiri..huhu) edit bagi ikut frame then...walah..jadi la..hihihi...





BAHAN-BAHAN NYE IALAH :



Gambar


Reben




Frame


 Akhirnya....

hantar dan print.. :)


***sape-sape yang nak frame + reben free msg saya ye..untuk reben ade banyak lagi color..tapi..color ungu takde ye..klu ada mesti saya dah buat color ungu dah, untuk frame ade dua color..dan jenis lain pon ade..sape nak..saya boleh bagi semua...huhu..sharing is caring

2 comments: