Saturday, February 16, 2013

review gambor kahwin

hi semua, erm kali ni nak review pasal album kahwin..ok pakage yang saya ambik ialah dari nikah + sanding + outdoor, sebelum ni saya dah bagi tahu dengan siapa saya ambikkan..erm boleh tengok dekat sini..erm memang berpatutan, saya juga dapat pendrive untuk semua gambar softcopy yang sudah di edit..erm lebih kurang 2 bulan jugak tunggu album ni...erm lebih kurang 28 muka surat kalau tak salah...erm mula-mula saya ingat buku ke apa la..first time tempah photografer kan..takpe la..memang puas hati sangat, erm untuk album biasa saya tak ambik...boleh buat sendiri kan..sebab banyak lagi gambar dari camera kawan dan saudara yang belum di cuci...lepas cuci baru buat album lain..huhu...kenangan kan...bila tengok balik teringat je..hihi erm ni album nye...dan tengok la cikit pic yang die dah tangkap...


























No comments:

Post a Comment