Thursday, November 6, 2014

Wedding invitation

Salam kawan-kawan, erm saya nak tunjuk sikit kad invitation saya yg sangat murah dan berbaloi-baloi..saya tempah dekat KAD KAHWIN BORONG (kadborong@gmail.com) 





saya ambil pakej U design I print..(sebab saya suka design yg lain dari yg lain..means tak akan sama la dengan orang lain -poyo sgt..hihi) lepas saya design dan hantar kepada kad kahwin borong, then diaorang akan print sahaja, lepas siap diaorang akan pos la kepada customer..sekarang saya tak tahu pakej ni sama lagi ke tak dengan harganya..diaorang juga ada keluarkan produk lain seperti banting, banner, sticker dan menyediakan pakej2 yg menarik lagi.


                                             

saya ambil saiz 4''x6'' single 1000 pcs RM0.15/pcs so harganya 
RM150 (free envelop ye) + postage RM25 = RM175

HARGA RM175 untuk 1000pcs berbaloi kan..
ni pic kad saya yg telah di design..yg page belakang saya tak ingat simpan kat mana..huh sorry tak dapat tunjuk..tapi page belakang saya cuma design peta je..


page 1

sapa2 yg rajin design n ada kesungguhan boleh la buat..dan ambil pakej ni ye..

sharing is caring :)



No comments:

Post a Comment